Thursday, August 25, 2011

Trouville

Bonjour!

Viimased paar päeva on olnud ainult töö-töö. Ahh, väike nali, see tüdruk magab mul ju 16-17h päevas. Muul ajal olen jah temaga pidevalt koos olnud, mistõttu anti mulle eilne (24.08) pärastlõuna vabaks.
Alexandra helistas hommikul Deauville reisibüroosse, sest mõtlesime, et ma võiksin kunagi ka Mont Saint-Micheli ära näha. Tegemist on Normandia ilu ja uhkusega, meeletu turistiatraktsioon. Kuna reis kestaks terve päeva, millest bussis peaksin loksuma 2x3h ja maksma läheks see mulle 44 eurot, otsustasin reisi ära jätta.  Ei jõua enam, Pariis kurnas mu näiteks nii ära, et järgmine päev olin elav laip. Tahaks viimased päevad ikka puhata ja siinset elu&loodust nautida.
Igatahes, otsustasin päeva veeta Trouvilles. Kuigi siin on kõik linnakesed üksteise küljes, Blonville-Deauville-Trouville jne, ei ole ma Trouvillesse veel jõudnudki. Kui Deauville on uuem ja populaarsem ning pigem rikastele, siis Trouvilles saab hakkama ka vaesem.
Tänavad on väiksemad kui Deauvilles ning Trouvilles ei ole nii palju disaineripoode. Kunagi sai isegi ühes disaineripoes ära käidud Deauvilles, kus aknalt paistsid sildid -50%. Jah, tõepoolest, hinnad olid poole väiksemad, kuid hindu oli alandatud 300lt eurolt 150le. Kohe üldse ei aidanud mind! Trouvilles sai isegi ühe laheda suviste allahindlustega (noorte)poe leitud. Paar riidehilpu sai isegi omastatud.
Trouville RIMI
Käisin ära ka Hyper U-s. Kõndisin küll paar kilomeetrit sinna, kuid pean ju kodumaale mõned šokolaadid-pudelid kaasa võtma. Nüüd ongi ainult emale vaja Deauville tass/õllekann osta ja mina hoian siis poodidest eemale. Raha läheb siin Normandias kõvasti, 5-eurostega ei ole väga midagi teha.

Ruuduliste ja jooneliste vihikute asemel on neil sellised peamiselt..



Juustuvalik..

Alkohol..




Rand Trouvilles

Trouville

Normandia mäkk, kus mcFlurry maksab 2,60


No comments:

Post a Comment