Wednesday, August 24, 2011

Shake it up!

Brasiiliast pärit Nei, Stella ja Thomase lapsehoidja, õpetab mulle siin natuke Brasiilia, salsa ja Rio de Janeiro karnevali kohta. Nojah, eks mingi osa peaks nagu minuni isegi jõudma, sest me räägime ju inglise-prantsuse keele segu. Mõlemad oma keeles, üksikuid inglise/prantsuse sõnus sisse purssides.



Tänu pidevale Internetile on minu toast saanud "a place to be" ehk siis IV korruse keskus. Mulle meeldib. Stellaga, kes kohutavalt armastab Lady Gagat ja Shakirat,  vaatame youtubest videosid nind laulame kaasa. Õhtuti aga kui lapsed on juba voodis, hiilib Nei, läpakas käes, minu juurde ning varastab ka natuke Internetti. Ega tal väga muud võimalust ei olegi, kas siis läpakaga vetsupotil istuda või minu juurde tulla. Valik on üsna selge.


Mina aga, nagu alati sel ajal, kuulan muusikat ja kirjutan blogi. Täna sai aga kuulatud ZUMBAmuusikat (igatsus tuli peale). Ühtaegu käiski "Na ponta de Pe" kui Nei, naeratus näol ja silmad säramas, mööda tuba tantsima hakkas. Täitsa trennis selgeks saanud liigutustega, enamasti. Ja nii need portugalikeelsed zumbalaulud (Rio de Janeiro karnevali laulud) hakkasid tulema ja tulema... Sain isegi nii mõnegi kohta teada, millest nad on. Success.

No comments:

Post a Comment