Wednesday, August 17, 2011

Kui kassi kodus ei ole, on hiirtel pidu

Bonjour!
Eile läks Alexandra oma õe juurde, et olla talle lahutusel toeks ja aidata pakkida. Täna õhtul peaks ta tagasi jõudma. Ja nii jäetigi mademoiselle Hannah minule ja Jeromele. Siiamaani oleme ilusti hakkama saanud. Laps on elus ja terve. Kauaks? Ei tea, eks näis.
Eile võtsime golfiauto ja käisime neljakesi (mina, Jerome, Hannah ja minu fotokas) mööda la Quesnayd rallimas. Ütlesime tere kanadele, lehmadele ja lõpuks ja hobustele.
 Katika (hobune) keeldus mulle põse peale musi tegemast!
 Tema tahtis hoopis Jerome!

Praegugi sai väike lõbusõit tehtud. Autoga on ülilihtne sõita, ainult et ta on üsna aeglane. Deauville minekuks ei ole mul mõtet seda varastada, jalgrattaga saab kiiremini. Ma mõtlen ikka, et sinna minnes, sest küngastest tagasi üles saamise kohta ma ei teagi. Äkki veereme autoga veel mäest alla. Aga ega ma ei hakka järgi ka proovima!
Igatahes, edasi saab sellega sõita, tagurdada mitte! Kuidas ma tean? Selleks pidin ma ühe ratta peaaegu lillepeenrasse parkima. Ai, kui Pedro seda näeb. Oi, jama-jama. Ei teagi kuidas nüüd tagurdada või edasi liikuda saab. Tuleb vist lükata. Oi, seda pahandust :D....Aga hea uudis on see, et ma käskisin kokal talle edasi öelda, et Hannah oli roolis. Äkki võtab vedu. Loodame.
Ainult 1,5 nädalat veel!

Au revoir!

No comments:

Post a Comment