Sunday, August 12, 2012

Time for Polo

Bonjour!


„Polo on pallimäng, milles kaks ratsameeskonda püüavad pikkade vasarataoliste keppide abil palli teineteise väravasse lüüa“. Kuna ma olen ka varasemalt polo mängimist kirjeldanud, siis muud te tutvustamiseks ei saa.

Kui te arvate, et ma lihtsalt tahtsin tarka mängida seda definitsiooni siia pannes, siis te eksite. Täiesti asja eest panin selle siia! Laupäeval (11.08) käisime Alexandra, Jerome, Hannah ja Alexandra sõpradega Deauvilles polo poolfinaali vaatamas. Kui meie mängule jõudsime, oli seis 4-0, ent mängu lõppedes oli seis juba 9-9. Kuid mitte ainult see ei teinud eilse mängu põnevaks, vaid mängu teises poolajas oli hobuste kokkupõrge ning üks ratsanik kukkus hobuse seljast maha. Hobune aga pani liduma. Sealsetel töötajatel oli täitsa tubli töö teda kätte saada ja muidugi, minul oli seda ÜLIlõbus vaadata. Kordan, ÜLILÕBUS.

Kuna mäng venis viigi pärast liiga pikaks ning õhtusöök lossis juba algas, siis kiirustasime Jerome ja Hannahga tagasi. Poolel teel aga nägime midagi, mida mina ei olnud veel kunagi oma elus näinud: kuritegu + põgenemist politsei eest.  No tegelt, kuritegu ei näinud. Hoopis põgenemist. Alustame aga algusest peale.

Ühtäkki meie ees olev auto peatub. Kumbki meist Jeromega ei saa aru miks. Järsku aga märkame politsei autot, nutvat noort naist ning keskealist lühikeste juustega meest närviliselt autoga äkilisi liigutusi tegemas. Ühtäkki oli kuulda mootori häält ja kurjategija kiirendas ning auto oligi läinud. Politsei aga üritas alles võimalikult kiiresti oma autosse joosta, et autot jälitada. Neil see väga hästi ei õnnestunud.  Järsku aga kuulsime, et ka meie taga olev auto teeb kummalisi hääli, lisab kiirust ja manööverdab meist mööda, et kurjategijat jälitada. Keegi ju pidi – politseinikud alles hakkasid end auto poole seadma. Nüüd te kindlasti mõtlete, mis sai?! Kas politsei sai põgeneva auto kätte? Mis sai kurjategijast? Mida ta korda saatis? Mis sai teda jälitavast kaaskodanikust? Ma oskan öelda Teile seepeale vaid üht: „Kust kurat mina tean? Ma tahaks ise ka teada!“

Põnev lõpp põnevale päevale. Kasutage nüüd oma fantaasiat, et lugu lõpetada.





Au revoir!

No comments:

Post a Comment