Wednesday, August 15, 2012

Deauville


Bonjour!


Nägu näha pole ma ammu kirjutanud. Seda väga paljudel põhjustel, millest mõned ka Teile teatavaks teen. Esiteks seepärast, et mul läheb Hannahga VÄGA hästi ning mu päevad on üsna sisukad. Kui vanemaid lähedal ei ole, on ta ideaalne laps. Meil on koos väga lõbus ja ta hoiab mind juba väga palju. Teiseks seepärast, et ma ei ole midagi väga põnevat näinud ega teinud. Või arvate, et jalutuskäik Deauville`s on huvitav? Olen seal juba mitu-mitu korda käinud. Kas siis supermarketis, rannas või siis hoopis linnas jalutamas. Nojah, kuna ma eelmine aasta juba Deauville`st kirjutasin, siis sel aastal saate vaid mõningaid pilte. Kolmandaks, iga mu vaba hetk on täidetud prantuse keele õpingutega!
Mereande süüakse siin väga palju. Erinevad kohvikud ja restoranid on neid täis. Lisaks on võimalus osta neid väliturult (vt pilti) ja süüa seal samas olevatel laudadel või osta kaasa.
Kallas - kõik, mis lained on kaasa toonud.
MUPO

No comments:

Post a Comment