Monday, August 20, 2012

Coming next...

Bonjour!

Jerome läks täna Guadeloupele tagasi, mistõttu käis Alexandra teda Pariisi viimas. Mina olen aga TERVE päeva last hoidnud. Hannahga oleme aga juba ammu head sõbrad, niiet temaga on ainult rõõm koos olla. Kuid sellest ei tahtnud ma kirjutada, vaid hoopis minu üllatusest.

Kui Alexandra tagasi jõudis oli tal mulle üllatus: "Käisin turist office`st läbi ja broneerisin sulle ühe koha neljapäevaks Mont Saint-Micheli". Selle peale läksid muidugi minu silmad särama. Niiet jah, kallid sõbrad, mina lähen NELJAPÄEVAL SEIKLEMA! Hurrraaaaa!


Minu pilet + brošüür
A bientot!

PS! Nei läheb Stella ja Thomasega juba sel REEDEL ära ja Marie-Charlotte PÜHAPÄEVAL. MASENDAV! Meie oleme VIIMASED! :S Mulle meeldib siin ja Hannah ning Alexandra on võrratud, kuid maja jääb liiga tühjaks. Nädalavahetus tuleb lihtsalt nii kurb ja nutune :S.

No comments:

Post a Comment