Wednesday, August 22, 2012

Trouville-Deauville-Tourgeville

vaade Trouvillest
Bonjour!!

Eile (21.08) oli mul vaba hommikupoolik, millest sai kohe ka vaba päev (st vaba 11-17.00), mille ma veetsin linnas. Otsustasin lõpuks ometi ronida Trouville mäe otsa, et teha kõikidest küladest pildi, ent see osutus võimatuks. Vaadet sai imetleda vaid majade vahel jalutades, sest mingit platvormi seal ei ole, ning majad varjavad ära kogu vaate. Samuti käisin Deauvilles, jalutasin rannas, supermarketis, Tourgevilles ja kella 16 paiku maandusin randa. Olin täiesti läbi. Kuna vean raamatut endaga alati kaasas, siis võin lihtsalt suvalisel hetkel sussid püsti visata ja tähtsa näo pähe teha! Kui keegi küsib, mis vahid, siis saan alati vastata: "ÄÄää, mölise, raamatut loen ja muusikat kuulan!"

Deauville - vaade Trouvillest
rand Trouvilles - taustaks Normandia...;)
Trouville - need imepisikesed värvilised tänavad on lihtsalt FANTASTILISED! Parim osa Normandia juures!
Kas ma mainisin Teile, et lossi valvab meil LÕVI! Ausalt! Heeeeh, okei, nali! Linnas on tsirkus, mistõttu sai natuke loomi uudistada. Lõvi isegi möirgas ja ma filmisin seda! Kõlas nagu pidalitõbine kana! Päriselt! Aga ***** võttis küll jahedaks.


Vaade, mis avaneb lõunasööki süües. Päris mõnus, ahh?
Mmmm... tahaks ka endale!

No comments:

Post a Comment