Saturday, August 25, 2012

The final countdown: 6 päeva jäänud

Bonjour!

Käisime täna Alexandraga supermarketis ja seda muidugi eesmärgiga midagi kaasa osta Eestisse. Nimelt tulen ma varsti koju! Nädala pärast ma juba kaisutan oma kutsikaid, sõiman Sassi, pahandan emaga, sest toad kõik sassis, pesen pesu, vannun isa tujukust ja kiusan vennakest! Kuna missioon "Lapsed koju" on juba alanud, siis vaikselt tuleb hakata mõtlema, mida endaga kaasa võtta!

Jerome lahkus esmaspäeval. Nei, Stella ja Thomas läksid koju juba eile. Ma naudin vaikust ja rahu, kuid igatsen meeletult maja täis laste naeru ja samme. Kuna sel aastal oskasin juba prantsuse keelt rohkem saime ka Neiga suuremateks sõpradeks. Ta juba kutsus mind talvel endaga Brasiiliasse Sao Paulosse kaasa! Täiega tahaks, aga kurat, lennupilet on sama kallis kui minu auto. Ja mul ei ole mitte kõige odavam neljarattaline! Homme lahkuvad Emma, Maya ja teine lapsehoidja Marie Charlotte, jättes meid Alexandra ja Hannahga viimasteks. Masendav.

Eestisse saabun ma reedel, 31. augustil kui kell 20.45 lennuki rattad Eestimaa pinda puudutavad! Lennuinfo on siis järgmine:

15.25 - 19.15 Paris - Helsinki
20.10 - 20.45 Helsinki - Tallinn

Ootamist on minimaalselt, mis on supper, sest Vantaa lennujaam on ehtne pommiauk. Aga vähemalt on seal free wifi!

Kuigi Teile võib tunduda, et reis tagasi koju algab alles reedel, siis te eksite. Nimelt pean ma oma kohvrid ära pakkima juba teisipäeva õhtul, sest kolmapäeva pärastlõunal hakkame liikuma Pariisi poole. Päris Pariisi me aga ei lähe, vaid peatume Alexandra vanavanemate kodus (seal, kus tulleski), mis on 20-30 minutit Pariisist. Neljapäeval on Alexandral Pariisis mingi kohtumine, mistõttu me nii vara liikuma hakkamegi.

Minnes nüüd tagasi supermarketi teemale, siis käisin ma täna shoppamas. 2 pudelt veini, 2 pudelit Normandia õunasiidrit, paar šokolaadi ning küpsisekarpi, aprikoosi ja apelsini moos - kõik need pean ma oma kottidesse ära mahutama! Lisaks sellele veel kohalik juustuvalik, mida läheme Alexandraga ostma Deauville turule alles kolmapäeva hommikul. Niiet kõik te olete oodatud 1-2. septembril Kungla tallu neid proovima tulema! Kes ees, see mees (naine)!

A bientot!

1 comment:

  1. Mmm... Send some chocolate for me please! :p Looks good :>

    ReplyDelete